ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Saturday, August 8, 2009

not feeling well..uh

salam...
terasa nak bagi salam plak untuk entry kali ni...
yup.. aku sgt xsihat, td badan aku lemah sgt, suhu aku tinggi, wlupon xguna termometer, tp aku dapat rasekan badan aku sgt panas..
nor(roomate) da bagi aku ubat antibiotik n ubat sakt tekak.. thanks nor...
lepas makan ubat tu, aku tdo.. tp aku xdapat tdo, badan aku mula panas.. aku rase aku ada byak merapu.. tp aku pon xsure,, harap xde org dengar...
hm.. aku bangun, mandi, and makan panadol plak 2 bijik... aku tdo lg...
skg aku tersedar plak... sbb aku batuk n rase nak muntah sbb batuk teruk... aku bangun minum air,, air mineral aku letak tepi katil je... nak minum ai banyak2.. nak cepat sihat..huhu,, yie da mula risau da.. kekasih hatinyer demam.. takut jgk kena virus H1N1 tu.. huh! mintak2 jauh... 
skg badan aku da sejuk sket.. still xleh tdo..
aku bedal plak roti anes n sambal bilis dia.. lapar la.. hhuhu.. sori ek anes.. ko jgk suruh aku makan... hm.. malam ni pikiran aku melayang2 plak.. pk macam2...
sbnarnya aku sdiri pon takut kna virus tu,, huhu.. tnda2 dia jz demam n batuk je..
stakat harini, da 15 rakyat malaysia mati sebab virus tu.. sape xtakot...
harap2 dijauhkan penyakit tu dari aku dan keluargaku.. amin..
hm.. dalam pikiran aku melayang2, aku teringat kat arwah ayah (datuk kesayangan kami adik beradik)... dah dekat 2 tahun ayah tinggalkan kami.. hm.. mase tu aku part4 kat seri iskandar..
abah call aku suruh balik kg, cz ayah accident.. mase tu, aku xtau nak balik camne, tp nasib aku baik, ada lecturer julee(my cousin) nak balik kelantan.. so, dia gtau lec dia yg aku nak tumpang balik..
aku smpai kelatan, kat Hospital Kubang Kerian dalam tengahhri.. ayah da xsedarkan diri time tu.. masih kat icu.. dalam lepas waktu zohor, ayah dipindahkan ke wad biasa.. doktor kata, diorang dah xbleh tlg lg cz, ayah da tua.. ayah mengalami pendarah serius kat kpala..
doktor xbleh nak lakukan pmbedahan cz umur ayah dah 69 thn.. badan dia da xkuat..
hm.. lpas asar, dalam pkul 5, ayah tinggalkan kami.. Allah lebih menyanyanginyer... sume family ada tepi ayah kecuali abg long.. dia xsempat balik cz tiket bas dr arau ke kelantan da abes..
masa tu sedih sgt2.. aku dapat tgk adik aku yg paling kecik,umur 5 tahun pon faham yg ayah dah tinggalkan kami...dia jgk nangis.. sume nangis lah!
hm.. xbaik kenang yg da tiada, tp tu la..
ayah yg kami paling sayang, yg paling sporting, yg xpenah berkira pasal duit, yg mahukan anak cucu selalu berkumpul... hm.. Alfatihah buat ayah... ^_^
bagi aku, yie adalah penguat semangat aku bila time aku sedih tu..
dia buat macam2 supaya aku da xkenangkan arwah sgt,,,
thanks abg.. i love u sooo much!

No comments: