ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Wednesday, August 19, 2009

my head ruin..!

ellop...!
hm.. soo many things aku nak share kt sini.. tp aku sgt xde mood nak write..
hmm.. tp, aku nak kuatkan jgk smgat untuk tulis semua benda yg sedang semak dan menyemak dalam kepala otak ni.. pening dah!
1st thing, aku sediiiih bangat.. u know why..?
smalam ina call ummi, actually nak mintak duet, cz da xde duit sgt2.. nak utang malu,,, (padahal da banyak utang ni..) hm.. mak ayah ada, so, mtak dlu ek.. duet ptptn xtau bila dapat.. sgt sedih, ptg tu aku nak makan, pinjam duet k.ros je.. RM10.
kembali ke cerita asal, aku call ummi, mula2 tu baik je, tnya khabar, sihat x? hm,.bila aku da gtau xde duet, and nak duet, ummi terus mula bebel.. pjg plak tu! 
"Dah abes duit tu?? buat ape? xcukup lagi ke? na jgn ingat senag2 je nak mintak duet, org kat umah ni pon nak makan jgk,, lgpon umi da tlg bayarkn yuran kolej.. umi je tau yg kua duet tiap bulan, harapkan abah mana ada... jgn ingat na sorg je yg belajar, umi kena bg duet je.."
macam tu la lebih kurg bebelannya.. aku diam je, bila ummi pggil, aku jwb sepatah je.. 
(sebenarnya dalam diam air mata aku da mengalir.. sanggup umi cakap cmtu.. aku bukan keje, mana nak amek duit.. aku makan je da rm10 sehari xmasuk makann ringan lagi.. hm.. umi xkan faham.. kehidupan kt sini sgt memerlukan duit,, ya. aku tau dia da bg aku rm700 sebelom cuti hritu,, byk aku gna duit tu, untuk beli buku, photostat, beli ink, makan la banyak abes duit... hm..) 
sebab aku da xtahan sgt, aku letak camtu je phone tu.. sbb mase tu aku da sebak sgt..
hm.. then, dalam kul 12 pm cmtu, abg long call..dia tnya aku nak duit x..
hm.. aku ckp, xpla, lau susah2,, aku mntak nga org lain je..
teruk kan aku ni.. ntahla.. ni la perangai aku, keras kepala, ego...
hm.. positifly, aku sgt xsuka org yg mcm susah2 nak tlg... xikhlas, baik xyah.. 
hm...nmpaknya skg aku terpaksa mntak duet kawan2.. 
tadi aku suh nor amekkan duet, cz aku xsempat nak gi. malam td aku ada test law.. sibuk stdy la..
nor cakap duet aku da rm12 je.. waaa.. sgt2 sedih.. 
dengan amat baik hati, nor kuakan duit dia lebih.. rm50 tuk bg aku pinjam dlu..
thanks nor..! =)
hm.. lau ikutkan hati aku sgt terasa.. yela, aku betol2 nak belajar, knapa xleh tlg.. lgpon rm700 tu duet dari btn, bukan dari ummi, hm.. dahla.. malas nak tmbah dosa lg.. da byk sgt dosa..
maaf ummi, tp,tu la.. anakmu sgt perlukan duit..
knapa abg long dlu, senang je bg duit, wlaupon dia repeat byk kali, nak byr yuran byk, bayar repeat paper, tp nak bg aku duit tuk aku yg betol2 nak belajar ni sgt susah..
hm.. xpla,, dugaan kot.. 
aku da mula pk bukan2 tau,, aku pk aaku nak balik rayer ni pd malam rayer.. hm..
huh.. da la, malas nak pk.. kepala otak aku da maigrain da..
-------------
----------
the other story...
.
hm.. actually aku da mula menyayangi somebody.. 
not yie,, but someone.. yup... i think u all know.. 
aku da mention kat entry bfore ni, tp xsecara terbuka..
yie? hm.. i dont know.. our relationship like too far now..
he's sooo bz.. 
hm.. i just want to call 'him' mr.M..
bout mr.M??
he nice, serius, very knowledgable, very care of me..
and he's my senior.. 
oh my god... did i fall in love again? 
hmm.. i know im in trouble...hmmm
miss u mr.M.. ops!

1 comment:

*naziela said...

haaaa3. eit ina
ur story saling tak tumpah zla nye story yang part duit tuh.

dekat sebulan jgk ma x kol.
die tension kot ngn anak die ni.awal2 sem dh mtk duit.haru betul.naseb baik ade 'kawan' bg pinjam dulu 50.sebulan hidup cam hilang sesuatu. yea la, ma tengah hot.nak study pon x tenang. jadi laa minah 'leleh' sebulan.
then semlm ma kol.seap bley suke2 lagi.dh ok laa tu agaknye.lega jgk.ingat kan keadaan dh x bley balik kepada asal. yea laa,ma mane x syg anak.ni berazam nak jimat2 duit yg die kasi.hee.

nway, sabar laa yea.dugaan sume tu.