ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Saturday, August 22, 2009

1st day fasting...

hm.. hrini mendung dan hujan je.. hm.. ni la kebesaran Allah kan?
xnak bagi hambanya terlalu penat pd hari pertama dan ingin hambanya menyesuaikan diri..
huhu.. tp aku masih lg kesorangan dalam bilik kecik ni.. 
untung aku da broadband, blh tgk2 berita harini, blh chat nga insan yg kusayang.. 
hehe...
hrini xtau la nak bukak puasa katne.. tp dalam benak ni da ada plan..
malam nti aku post ape plan aku tu ek...
hm... moga bulan puasa yg aik ni dapat beri hidayah pada aku..
aku da byk sgt dosa.. sgt la ssh untuk kembali ke pngkal jalan..
tp aku tau.. Tuhan tu tetap bersama aku...
cuma ini adalah ujian dariNya....

No comments: