ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Thursday, August 6, 2009

kasut Crocs baru yang chomel...!




ni da masuk kali ke3 aku tulis benda yg sama.. sebab line internet yg slow punya pasal la ni.. post aku tulis panjang lebar, hilang macam tu je..  hanginnyerr! kali ni aku da xnak tulis benda sama lagi.. sakit hati..! xde mood da.. ! tp sebab nak jgk post kan kasut baru aku yng chomel ni, aku ttp bersabar dgn line tenet ni.... 
hah..! aku da malas nak merapu lg,, straight to da' point je..
kasut ni aku beli kat seksyen 9.. murah je! rase sgt rugi lau aku xbeli memandangkan aku mmg nak cari kasut ke kelas.. Rm 50 je.. yup betol! RM50 shj...! lau xcaya, korang punya hal la..
lau kat butik crocs dalam rm 150 jgk la kot..
kenapa murah? kalau aku cakap kat sini, terbongkarla rahsia penjual tu.. hm.. xkesahla.. yg penting, kasut ni original crocs..

No comments: