ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Tuesday, August 17, 2010

sibuk = busy = huru hara hidup....!

salam ramadhan~
harini dah 7 ramadhan dah..
udah seminggu berpuasa...hmm..da leh layan lagu raye dah ni...
hm.. sempat ke nk layan lagu raye..
mase skg ni sedang mengcengkik tekak aku..
dah nyawa2 ikan dah ni...
aiyooo...

tesis baru ciap chapter 1 submit= 23/8
applied kena submit before raye pon byk lagi plu ubah...
bs plak kna present travelator, case study lom dapat..
measurement 2 assgment lom submit, buat pon x lg...
economics assgment nk wat kilang tu pon xsetle lagi..
constech, every weeks ade je tutorial..
pp plak ade asgment plu sumit bfore raye jgk..
mak aih~
bannnnnyaaaaaak nyerrrr....

nak nanges pon ade,
nak tido pon ade,
nak QUIT pon ade gak.

YA ALLAH kuatkanlah semangat hambamu yg lemah ini..
amin..

oleh kerana byk sgt2 keje aku..
waktu tdo skg pon da jd xmenentu..
hm..
da kurang , mase rehat..

cite sal kurang mase rehat..
pagi tadi aku telah mengalami pengalaman yang memalukan diri sendiri..

kat kelas pp bersama en. halim...
fuh~ (tenangkan diri dulu sblom nak cter)

pagi ni mmg la aku sgt2 mengantuks..
xtau la knpa.
padahal tdo awal jgk.
mgkin sbb aku tdo lepas sahur..
berat gler mate aku ni ha...

masok je en halim lam kelas,
buke form of contract pwd,
baru masok cket sal delay and E.O.T,
mulut aku da mula terbuka luas...
hah!
da mula dah cter aku....

bila da start sekor setan masok lam mulot,
mula la mata jd berat,
leher jadi lembik,
macam2 rase yg xsepatutnyer hadir waktu tu,
sume datang!

da macm2 da aku usahakan..
tepok2 pehe.
suh bibi urut2..
da ok sebentar, dia dtg lagi....haihhhh~
setan ni mmg degil!

da byk kali gak aku terlelap,
tup tup da abes pwd form, part yg tu...
en halim bg take 5.
fuh.... lega..
leh g toilet, basuh muka, tangan, kaki...
lau boleh aku nak je mandi terus..

skg da segar sket nak belajar...
tengok jam baru kol 10..
lagi 1jam setengah nak abes...
nak belajar betol2 yang PAM plak ni..
yg td lgsung xmasuk kepala lutut..

da bace clause 22, delay n EOT,
aku terlelap lagi..
aiyoyo..
celik mata je tgk dekat clause 20 , AI plak..
huhu..
ape la nk jd ngan aku harini..
ok! skg aku betol2 nk bg attention..
pegang pen kuat2... garis2 mane patut...

sekali lagi...kepla da melayang entah kemana........

--------------
tibe2 rase cam rau sentuh tangan aku..
buke mate je, sume org tgk..
walamakkkkkkkk!!!

pehal plak ni..
(dalam hati je)

en halim: awak yg kat tepi tu dari tadi lagi terlelap..
saya tengok mase part yg pertama lagi awak da terlelap..
siap peluk tubuh lagi..
awk sejuk ke?

aku xjawab pon.. geleng2 kepala je..
(malu dorh>>)

en halim: lau xsejuk nape terlelap..
malam korg ni xcukup tdo ea?
malam td wat kueh raye ke?
ke jahit baju raye...?

erk! aku hanya bisa diam seribu bahasa....
malu tol!

huh... bila en halim da smbung lecture balik,
sume setan2 da lari... adeh..!

mmg bapak segala setan ah aku telan mula2 masuk kelas td...
walamaaaaaaaaaakkkkkk malu wei...!

adios~



No comments: