ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Sunday, August 22, 2010

disert tention da siap!

salam.

Alhamdulillah..
syukur ke hadrat Illahi..
Dengan izinNya, aku diberi kekuatan utuk berjaga siang dan malam, bertungkus lumus..
dan diberi kesihatan yang baek untuk aku siapkan disert yang amat tention ini.

xlupe juga,
aku merakamkan ribuan terimas kepada kawan2 yang sudi berkongsi idea ketika idea aku lari dari kepala otakku..
"thanks korang, expecially kakak2 yg sudah tua seperti kak tikah dan kak haha..
kerana kamu, tension aku berkurangan"
hehe

dan mmg aku xlupe kepada yang terBushuk..
mr.M yang sedikit sebanyak membantu dalam memberi semangat dan xkurang jge memberi tekanan..
hehe.. xdla, thanks ye sbb ptg2 leh kenyangkan perot dengan adanya Isabela...kiki..

ok!
dengan xtdo malam, berusaha bersungguh2..
akhirnya aku dapat jgk ciapkan tesis aku dengan lebih kurang 35 page..
dan approximately 4000 words..

hatiku riang!
yela tu riang.......byk lagi keje yang menunggu..
xpe.
atleast da kurang satu 'main pressure"

ok...tanpa pixca, blogku terasa kureng.
check it pe yg sempat di rakamkan...


dapatkan anda lihat....

10 buah buku aku pinjam dr library..

semata-mata untuk disert tention ini.

weee~

yeay! yeay!

gallok sungguh..

bukan ape.. riang ria bila nampak interim report utk tesis ni da siap ade dlm file...

sedia untuk hantar esok 

pukul 5-5.30 ptg!


done!


huru hara!

haru biru!




No comments: