ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Tuesday, December 31, 2013

Last day 2013

Bismillah..
SALAM SPECTACULARRRR!

actually xde mood sgt nk memblog, tapi bila tgk balik tahun 2013 ni cuma 16 post sahaja, OMG cuma 16post setahun, itu adalah pencapaian yang sgt teruk! hoho.. 

so, back to topic,eh topic last day 2013, jom recap balik apa yang berlaku sepanjang tahun ni..
erk! saya xberapa suke 2013, sbb achievement xbanyak.. -__- atau saya tengah xde mood? hoho.. 

paling sy ingt 2013.. adalah bulan april.. dimana sy disahkan mengandung luar rahim.. T_T xmo citer panjang bab ni, nti bengkak mata plak..blh bace kat sini pengalaman ectopic pregnancy. saya yakin Allah uji saya ade hikmahnya.. insyaAllah.. 

anyway alhamdulillah, tahun ni saya ade my first pasport ever! haha.. ok. bagi yang dah kaya raya, mgkin ini tidaklah satu achievement yang membanggakan kamu, tp ade aku kesah, its my achievement, ok!

dan ofcourse la dah ade pasport, terbang ke oversea, wlpon cuma jiran malaysia, BANGKOK je, hey! its called oversea okeyh! hehehe.. kalo sy keje lain rasenya saya xkan buat pasport lagi.. huu.. anyway, thanks HERBALIFE. for sure thanks ALLAH.

dan saya masih ingt salah satu dream saya mula2 buat herbalife adalah nak buka kelab nutrisi sendiri.. subhanallah, Alhamdulillah, Allah permudahkan dan saya ade kelab nutrisi MARANG.. insyaAllah semoga kelab ni akan bantu ramai masyarakat lebih sihat, dan insyAllah dari kelab ni juga akan terhasil lagi kelab2 lain di daerah2 sekitar Terengganu. May Allah Ease. 


walaupn achievement dari segi kebendaan xbanyak, tapi tahun ni banyak sgt2 yang saya belajar, untuk jadi insan yang lebih baik, coach yang lebih baik, ofcourse tahun ni tahun belajar jadi isteri yang baik, dan xlupa Hamba Allah yang lebih baik..

Alhamdulillah, syukur yaAllah untuk apa sahaja yang Kau kurniakan pada kami sepanjang tahun 2013, dari segi masa, kewangan, kesihatan, dan sebagainya.. sesungguhnya kami xkan dapat menikmati semua ni melainkan kerana MU. Redhai lah kami.. Berkati rezeki kami. Thank you Allah.

jom plan untuk new year 2014! 2014 akan jadi tahun yang sgt excited insyaAllah!

#need a coach? saya sgt2 excited nak coach awk2 yang nak
-turun berat badan
-tambah berat badan
-reshape bahagian2 yang terlebih lemak ^__^
-baiki kulit
-sarapan yang sihat
-baiki tahap kesihatan

cepaaaaat!! saya cuma mencari 10 coachee sahaja sebulan. (ramai2 nti xberkualiti la nk caoching..hee) contac me now at 011-19930439 or wassap: 010 9294900-ina
rreeeeeeeeeeeaaally excited nak coach kamuu kamuu semua. 




No comments: