ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Sunday, July 4, 2010

new sem.new hope.new spirit.new ina.

hye~!
salam...hee
now.here.at s.alam, selangor..
da start sem baru, 05...
seronok?
sket la... sem ni rase sgt berat tuk tggalkan kg halaman..'
best duk umah.. happy bersama fmily..
mcm2 ragam..
skg da dtg sini..
no one! 
yeke? mgkin.. sbb smuanyer da makin berubah...
tp xpla, smua ni aku anggap cbran tuk jd lebih kuat dari biasa..
sem ni da bertekad tuk belajar lebih bersemangat,
lebih teratur, dan lebih gigih..
nak elakkan ponteng kelas..
harapan.
ingin naekkan balek result yg amat teruk
result yg merubah semuanya.
result yg amat menghina aku.
result yg jgk merampas kebahagiaan ku.. hahaha..

-----------

my beloved one.
miss him a lots..
tapi. mcm2 da jd antara kami..
yg menghalang..
yg merubah..
tp aku kuat.
aku boleh harungi smua ni..
no date? yes!! i mean, wlu rindu, penting, perlu sgt2 dia, 
aku akan cube sdaya upaya utk tdak lagi bergntng padanya..
da nampak siapa sbnrya dia..
totally diffrent dgn pe yg aku knal dlu.
ada bersama ku xkira ape pon..
stiap masalah, leh share, dan tlong tnpa alasan..
tp tu xjd masalah yg besr..
aku syg dia ikhlas dr hati yg betul2 nk hdup bersama..
bukan tuk amek kesempatan ape2..
dari segi duet, pertolongan, kmudahan..
sket pon x.
aku akan belajr wat sdiri smua yg slama ni aku bergntung padanya..
love him too much.
and new sem start with new ina...!
ina yg lebih kuat dari dlu..
yg akan belajar harungi smua tnpa keluhan
yg mampu hdup tanpa org laen......
=)

No comments: