ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Tuesday, April 27, 2010

emosi xstabil~

dari semalam..
rase gelisah, sedih, xbermaya, serba xkena..
knpa yer..??
hm.. mgkin nk period, atau mgkin jgk dah jauh dariNYA..
tghri td aku da start stdy pp..
discuss ngan k.ha n tikah..
rse gelisah makin menjadi2..
then, aku g amek wudhuk, solat zohor...
lepas solat, hp aku smpai msg have been reloaded RM10..
mgkin a.long da tpup..huh~
lega..leh call umah.. mmg aku tgh tension sgt ni..
nak je call umi, wlupn kna bebel, tu jela ubat tension n gelisah aku ni..
hhuhu~
aku terus dial no umi..
dia masih kat sekolah..ktenye skg balik skolah da dekat kol5..
hm.. byk jgkla aku mngadu.. sal exam, tension dan macam..
dan tnya gak sal duet.. memandgkan poket aku mmg kosong!
ada resit2 pembelian je.. ahak..
abah da bank in RM100.. hm.. mmg xckup.. sbb tiket, mkn, sewa teksi lg..
hm~
umi ckp, 2,3 hari agi dia suh abah bank in lagi..
fuh~ lega...
banyak plak umi pesan.. sbb dgar keluhan2 aku..
"solat jgn tgal, Allah susah nk bg petunjuk, sbb tu ada je yg tertinggal, comfius, salah jawab lam exam tu.."
ahak.. betol jgk..huhu (dalam hati..)
doa byk2, solat hajat...
dan umi suh call abah jgk.. abh da terasa ati plak..
asyik call umi je..
adeh.. ok la.. 

hm.. 
duet da setel, gelisah & sedih pon da kurang.. 
da abes cakp2 nga umi,
aku bace yassin.. untuk hilangkan rase yg macam2 lam diri ni..
dah slesai sume.. rase lega sket..

aku smbung stdy..
then, smpai plak msg my love..
baru lepas exam..hm.. malas nk kacau, ggu dia,
aku suh je dia rehat2..
tapi... hm.. (tuuuuuuuT)
aku jdi sedih lagi...hm..
positive ina,, dia tgh tension.. baru je lpas exam, sok pagi da paper lagi...
aku pujuk diri aku supaya cool, sabar dan positive..
its ok..
wlupn aku sgt2 xske keadaan macm ni...hm..
i'm sorry.. dont mean to teach& tell you what to do...
just...hm..forget it..



No comments: