ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Friday, February 12, 2010

ku bahagia...

salam..
hm.. cmne nak mula ea? aku leh rasekan diri aku di awang awangan... huhu
aku kini bahagia..
sgt2 bahagia... walaupon kdg2 pikiran ku sllu pkirkan pekra2 yg bukan2, dan hati ku sllu risau, tapi jauh di sudut hati aku, aku tau dia sygkan diriku...
hm.. sappe?
mestila my lovely abg.. mr.M..
hm.. mr.M da byk berubah.. byk perubahan yg positif bagi aku yg dah mula aku nmpak..
dia cepat memahami aku.. dan aku pon cuba sedaya upaya ingin memahami dia..
aku ingin kenal dia dari luaran hingga ke dalaman.. tut...! hehe..
 
ape yg speacialnya dia?? 
byak! hm.. leh faham aku.. dia tau pe aku nak.. dia leh hiburkan aku...
i'm happy... thanks alot abg..

tapi.. sbb terlalu happy, gembira, senang, bahagia..
aku paling takot.. bgaimana jika aku jatuh di saat aku terbang tggi...
hm.. sbb tu la aku msti sllu ingat pesan mr.M..
kte perlu sentiasa bersedia.. kte perlu sentiasa bersedia.. kte perlu sentiasa bersedia.. 

yup.. aku akan bersedia.. pengalaman byk mngajar aku... 
aku xpasti aku blh jd kuat ketika saat aku jatuh..
tapi aku berjanji, aku akan lebih kuat dari sebelum2 ni...


No comments: