ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Saturday, January 9, 2010

ape lagi??

hye!
hm.. hrini.. eh, smalam.. jumaat, lepas kelas gnti je, perot aku mmg lapar gler..
seharian lom jmpe nasik..
then, k.ros n yana ajak ke cafe.. lauk kt situ kurg menyelerakan..
dorg ajak plak kua g makan kat molek..
ok gak.. then, aku ikut je.. discuss nyer discuss yana lak majok cz aku nk tkar baju n letak buku kat bilik dlu.. ala.. lgpon jalan same je.. xssh mana pon..
aduhai.. xpla.. nk wat camne.. then, aku cll azi.. azi ckp nk gtau aku somethings..
lepas balik bilik, tkar baju, letak buku, aku terus ke bilik azi..
then, azi ajak aku bercakap kt tgga.. hm..~
dup dap dub dap..
pehal la.. mcm pntg je..
azi mulakan dgn minta aku jnji spya xmrah..
oh.. lagi suspen.. yup.. aku jnji ..
azi ckp, yie ada call dia..
huh~ pasal ni lg..
ntah bila nak abes.. nk selesai.. aku da xnkingt lagi.. hm..~
yie ngadu kat azi everythings.. dari awal hngga akhir dia cte kat azi.. hm..
knapa?? ape motifnyer?? knpa perlu cari kwn2 aku? untuk hasut mereka? hm.. xckup lg ke?
aku tariknafas dalam2.. xtau mcm mana lagi nk gtau azi..
nasib baik azi da tau skit2 sal aku ngan yie.. cz aku da gtau dia lepas aku gaduh haritu..
hm.. dia nangis mse cakapngan azi.. huh~ ntahla.. knpa dia wt cmni.. xpk ke ape org akan pk..
hm.. dan dia sndiri ngaku dia xleh tgk aku bhgia dgn org laen..
xsalahkan pe aku pk.. hm~ aku da makin xknal yie skg..
dia pk sgt singkat.. pe yg aku risaukan dia xakn berhenti kacau org2 yg ada kaitan dgn aku..
aku sdiri xpasti bila yie akan sedar.. bngkit smula.. bina hidup baru..
hm.. smpai bila dia harus macam ni? hidup dalam dendam.. 
aku mesti kuat.. aku xkan pndg belakang lg..
maaf yie.. ina da byk kali berlembut hati..
tapi ini yg ina dapat.. thanks and i'm soo sorry..

No comments: