ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Sunday, October 25, 2009

my convocation day.. (diploma in quantity surveying)

salam..
20/10/2009.. date to remember.. haha
3 years memerah otak, bersabar ngan kerenah lec, korbankan masa tdo untuk ciapkan assignment, pekakkan telinga dengan bebelan dan kate2 menyakitkan hati dari para lecturers, karenah kawan2 yg macam gaye.. hm.. finally, aku dapat jugak tamatkan diploma aku on time...
kejap je rasenyer 6 semester berlalu...
huh..! thanks to all my lecturers cz byk sangat membantu dari banyak segi.. dari aku xtahu menahu langsung ape benda tentang course QS ni, skarang aku dah dapat melihat dengan jelas ape itu QS, skop kerja aku bila kuar ke alam pekerjaan nnti dan setakat mana permintaan negara terhadap construction industry ini...
thanks jgk pada umi & abah.. banyak memberi sokongan time aku sangat lemah dengan dugaan2 dunia dan permainan perasaan aku sendiri... hm.. thanks alot t0 both of you cz da byk abeskan duet demi anakmu ini.. walaupon sllu membebel dan marah, tapi yg penting bagi jgk.. hehe.. 
then, thanks to all my family, espcially ngah yg byak memeberi dorongan dari segi semangat dan juga kewangan... thanks jgk pada mek & arwah ayh yg tetap setia memberi kata2 semgat kepada aku untuk menimba sebanyak mungkin ilmu demi masa depanku.. insyaAllah aku akan menjadi contoh terbaik untuk adik2 dibawah ku nnti... 
then, thanks and tahniah jgk pada rakan2 seperjuangan aku... especially roomate ku, nor, sal, awan, linda and kawan2 yg lain yg banyak membantu dalam segi pelajaran dan semangat..
thanks friends.. and now fight for our next destination..uhu..
so, hari yg dinanti2 da pon tiba..
umi, abah, abg long and adik2 datang untuk melihat kejyaanku..
aku amt berterima kasih and bersyukur kpdNya...
akhirnya dapat jgk aku grad dgn cgpa 3.08... thanks god...
check out my happy happy pic... zassss..!
wiff my prend... linda, yana, ain, & k.ros....
still prevent H1N1... wiff farahan & azie..
wiff my beloved parent... 
cool... hehe
wiff my family... i got 2 flowers.. thankss.. hee
stdy hard my bro n sis.. fight 4 ur better future...
proud to be myself... haha
clicks...!
bergaya..... good luck!
sebelom masuk dewan... wiff nadia.. miss u..huu
anyway, cantik x baju konvo yg ditempah khas utk hari bermakna nie.. keke

No comments: