ever lasting love ^_

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my engagement anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i am a personal wellness coach, how can i help you?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Occupation
where do you live? kl, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Serawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra Information that can help me to guide you

This form powered by Freedback

Follow blog cikina

Thursday, September 3, 2009

sHooping!

salam.. 

hm.. da lama xupdate blog ni.. da semggu kot.. hr ni da 12hr umat islam menunaikan ibadat puasa,,

dan maksud yg lainnyer lg 19 hr nak smbut hari raye aidilfitri,, huh.. baju ryer ada ke thn ni? ntahla.. umi wat ke x baju raye tuk aku.. hm.. xkesahla.. da besar pon, xsemestinya kna ada baju raye baru.. baju lama pon ok jgk la kot.. hm,,

hm.. bnyak jgkla perkara yg berlaku dalam mase semggu aku xwrite something kat blog kesayangan aku ni.. 

pertama-tamanya..

aku ada gaduh nga yie.. blh kate gaduh besar jgk.. sbb? hm,. sbb aku da syg org lain katanya.. yeke? ye la kot.. eh.. mana ada.. eh.. ntah! (eh xnak pk lah...!)

yg buat pergaduhan tu tmbah2 besar, k.ros da bagitau segala-galanya pasal mr.M tu.. dia asal mana? dengan ape aku keluar? and ape2 je yg berkenaan.. huhu.. adeh.. xleh nak cakap apela... redha jela.. hm.. malas nak pk sgt, aku mesti hadapi jgk la.. dah aku yg pilih jalan ni.. so, go on jela ina... tp skg yie macam nak amek balik hati aku yg dah berbelah bagi ni.. hm.. kita pegang jela statement "jodoh pertemuan tu Allah yg tentukan, kita hnya mmpu merancang.." blh?? hm.. lgipon terokai la dulu kehidupan yg penuh dengan pengajaran, penuh mistik, dapatkan sebanyak mana pengalaman untuk mematangkan diri di hari-hari mendatang...cheah! tp betol ape cakap tu..,,kan?

keduanya..


aku gi shopping....! beratus jgk abes.. hm.. yela, bila dah cakap pg shopping tu, mksudnye duit ptptn aku dah masuk...hehe.. huh,, bahagianyer hidup bila adanya duit... (hutang ptptn yg diploma dulu pon xberbayar lg.....erk!) nak tau ape aku beli? check it out......


2 helai t-shirt dengan harga xsmpai RM 50.00

jeans straight cut untuk ke kelas...

waa.. jaket yg aku idam-idamkan... dan harga yang amat menyuruh aku mmbelinya!

ni plak kad padini.. untuk dapatkan kad ni, bayar je rm15.oo dan kita akan dapat balik voucher Rm10.00.. so, rm5 jela nak wat kad ni.. mr.M la yg beriya sgt suh aku wat kad ni..

lgpon sebab kad ni jgk, aku dapat beli baju tshirt padini dgn harga rm23.00 je...huhu

ape lg korg tggu pg la wat kad ni.. xrugi pon...


No comments: